sobota, 18 kwietnia 2009

Vicky Cristina Barcelona




Dzisiaj krótko bo jest już późno ;p. Wracam właśnie z wypadu na miasto z moimi dziewczynami. Docelowo miałyśmy zobaczyć film "vicky cristina barcelona" ale potem zdecydowałyśmy się skoczyć jeszcze na drinka. ;) Jestem pod wrażeniem gry i urody Penelope Cruz. Dziś mam na sobie tunikę w arafatkowy wzór i nową skórzaną torbę. Obie rzeczy kupiłam w tym tygodniu w second-handzie. No i oczywiście moje ukochane okulary...
P.s: Przez weekend nie dodaje już żadnych postów bo mam naprawdę duże zaleglości a terminy gonią ! ;p

D ma na sobie buty Mango, jeansy Tally Weijl, tunika second-hand, szal vintage, torba second-hand, okulary vintage

4 komentarze:

  1. Tunika śliczna, podoba mi się również torebka,cały zestaw fajnie dobrany
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się co do Penelope i filmu w ogóle, choć osobiście poszłam na niego z powodu Javiera Bardema :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te buty!penelope jest niesamowita- utalentowana,piękna,ma w w sobie to coś co przyciąga i powala! dziś też się wybieram!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny zestaw szczegolnie podoba mi sie tuniczka :)

    OdpowiedzUsuń