czwartek, 16 kwietnia 2009

Urban style





Kurtkę, którą prezentuje w dzisiejszym poście kupiłam 5 lat temu. Zachwycił mnie jej luźny, miejski charakter i suwak dochodzący do końca kaptura. O ile mnie pamięć nie myli dostępna była w dwóch kolorach- czarnym i piaskowym. Luźny t-shirt jest nabytkiem z ostatnich lumpeksowych łowów. Okulary, które prezentowałam już w poprzednich postach to vintage z lat 80. Mój dziadek handlował kiedyś okularami i są one właśnie pozostałością z tamtych czasów. Krzyż wypełniony masą perłową wygrzebałam na strychu parę dni temu. Babcia odkupiła go od kogoś dawno temu. Na odwrocie wygrawerowany jest napis "Alpaca Mexico " (cokolwiek to znaczy ;p) więc... kto wie jakie były jego losy :)

D ma na sobie buty Mango, jeansy Cropp, t-shirt second-hand, kurtka House, naszyjnik vintage, okulary vintage.

1 komentarz:

  1. ladny zestaw na codzien fajnie prezentuja sie buty :) i te okulary mm..

    OdpowiedzUsuń