poniedziałek, 13 kwietnia 2009

Girls just wanna have fun




Miałam problem z wybraniem czegoś ciekawego do dzisiejszej sesji gdyż wszystkie fajne ubrania zostały w Krakowie. Po przegrzebaniu garderoby zdecydowałam się na podwyższane jeansy i "pasiaka". Do tego buty, które uważam za najcenniejszą zdobycz zimowych wyprzedaży :) Po raz pierwszy widziałam je w galerii Krakowskiej gdzie niestety nie było mojego rozmiaru, na szczęście parę dni później robiłam zakupy w Siesii i tam udało mi się dostać 39.
Drugi dzień świąt jest świetną okazją by spotkać się z przyjaciółmi, tak więc organizuje dziś grilla dla swoich dziewczyn.Moi rodzice wpadli na podobny pomysł więc szykuje się duża, dwupokoleniowa impreza ;D Ciekawa jestem jak to wyjdzie.

D ma na sobie buty Mango, jeansy Cropp, longsleeve second-hand, naszyjnik vintage.

7 komentarzy:

  1. z chęcią zabrałabym Ci te buty ;) i rozmiar się zgadza ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo prosto, ale w tym tkwi urok zestawu. ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. mrau uwielbiam spodzień z wysokim stanem :) jest sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połaczenie biało-granatowej bluzki ze złotem - trochę marynarskie, trochę miejskie...

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe Nie, nikt mi tego nie mówił:) No i dziękuję bo uważam ją za ikonę mody;]

    OdpowiedzUsuń